Tuesday, May 6, 2008

Parlimen vs Kedai kopi


Sudah seminggu parlimen bersidang

apa dah jadi dgn YB-YB yang mewakili kita

duk bersidang vs duk borak kedai kopi

sapa rasa nak sokong

YB BN vs YB Pembangkang?


6 comments:

kaseh said...

parlimen pun dah kecoh mcm kedai kopi skang...buat malu ngan budak sekolah jer..ntah la

methylred70 said...

boleh harap ke YB2 ni? tambah2 yg pembangkang..dok sibuk bergaduh ja dlm parlimen tu..

PANGLIMA PERANG said...

YB Pembangkang lah sebab mereka pembela kandang babi...

pika said...

sabar dulu...kite tengok apa yg diorang nk wat lepas ni.. pertandingan kandang babi terbesar!!

REVOLUSI ORANG MUDA said...

bila rase ingin menonjolkan diri lebih penting dari menjaga amanah yang diberikan oleh rakyat pekara sebigini pasti berlaku.....



http://revolusiorangmuda.blogspot.com/

S U A R A R A K Y A T said...

sekarang jer parlimen mcm kedai kopi, korang tak tengok TV ker..

Jom kritik di antirepublik.blogspot.com